WhatsApp / Viber / Telegram
+420 355 321 413

WhatsApp / Viber / Telegram
+420 355 321 422

WhatsApp / Viber / Telegram
+420 355 321 414

Transféry – spolehlivě, bezpečně, výhodně

NON-STOP
Mobil / WhatsApp
Viber / Telegram
+ 420 602 127 643

Typy transferů

SKUPINOVÝ TRANSFER

Hlavní výhody pro cestující – nízké náklady a doručení přímo na místo určení – letiště, nádraží, hotel atd.

Skupinový transfer se poskytuje od jednoho klienta. Skupinu vyzvedává firma ASTRA samostatně.

Několik užitečných poznámek a tipů pro skupinový transfer:

Vyzvednutí  turistů při příjezdu nebo odjezdu s průměrnou čekací dobou 30 minut ( při spojování  příletů nebo odletů, nebo při zpoždění letu, může někdy čekání trvat  1 až 1,5 hodiny).

Pokud cestujete s dítětem, napište nám jeho věk, protože podle zákona musí děti sedět v dětské autosedačce přizpůsobené jejich výšce a hmotnosti. Platba za dítě je stejná jako za dospělou osobu, neboť dětská autosedačka zcela zaujímá místo jednoho dospělého pasažéra ve vozidle.

INDIVIDUÁLNÍ TRANSFER

Transfer pro všechny, kteří šetří svůj čas a chtějí cestovat pohodlně bez dalších klientů.

Výhody individuálního transferu:

  • Bezprostřední přistavení vozu turistům, kteří okamžitě odjíždí do místa určení bez čekání na další turisty.
  • Maximální komfort
  • Tento transfer lze doplnit objednáním průvodce, doprovodem delegáta ASTRY, VIP salonem na letišti, kyticí apod.

Několik užitečných poznámek a tipů pro individuální transfer:

Pokud jste starší osoba, cestujete s dítětem, nebo máte velké množství zavazadel, zvíře nebo máte zvláštní požadavky a přání, doporučujeme objednat si  individuální transfer, abychom vám mohli poskytnout maximální možnou kvalitu služeb.

Jste-li osobou se zdravotním postižením, je pro vás vhodný pouze tento typ transferu. Pokud si s sebou na cesty nechcete brát invalidní vozík, stačí nás předem informovat a my ho pro Vás objednáme na letišti nebo na celý pobyt.

Pokud cestujete se zvířetem, doporučujeme vybrat pouze tento typ transferu.

DOTAZ NA TRANSFER

CENÍKY

Na požádání Vám spočítáme cenu individuálního transferu na jakékoliv místo v České republice.

  • Pokud cestujete s dítětem, napište nám jeho věk, protože podle zákona musí děti sedět v dětské autosedačce přizpůsobené jejich výšce a hmotnosti. Platba za dítě je stejná jako za dospělou osobu, neboť dětská autosedačka zcela zaujímá místo jednoho dospělého pasažéra ve vozidle.
  • Doporučujeme Vám objednat transfer spolu s rezervací hotelu, a to i v případě, že jste ještě nezakoupili letenky (jízdenky) a nevíte přesné letové (vlakové) údaje! Upřesnění letů může být nahlášeno dodatečně.

D I S P E Č E R
Tel/fax: +420 355 321 416
Mob. +420 602 127 643
E-mail: astra3@ck-astra.cz
SKYPE: ckastra3

+420 355 321 416
astra3@ck-astra.cz
ckastra3

+420 355 321 418
astra16@ck-astra.cz
ckastra16

+420 355 321 419

DŮLEŽITÁ INFORMACE

Řidič Vás bude čekat se žlutou tabulkou „ASTRA“ v příletové hale na letišti, na nástupišti na nádraží nebo na Vámi předem označeném místě.

DŮLEŽITÉ ! 

  • Pokud jste z nějakého důvodu zůstali v příletové hale (neočekávaná situace, došlo ke ztrátě nebo zpoždění zavazadel, vyšli jste jiným východem, potkali jste přátele) a nechcete tak využít objednaného transferu, prosíme Vás – upozorněte zaměstnance společnosti „ASTRA“ na telefonním čísle uvedeném ve Vašem poukazu.

NON-STOP +420 602 127 643

Pokud společnost Astra nedostane žádné upozornění, řidič nečeká na klienty na letišti nebo na vlakovém nádraží (na místě setkání) déle než 1,5 hodiny.

  • Veškeré písemné informace o Vašem příjezdu jsou k dispozici řidiči (jméno, příjmení, město, hotel, počet návštěvníků včetně dětí). Pokud tyto informace chybí, v žádném případě nepoužívejte služby tohoto přepravce. Znamená to, že řidič tohoto vozidla není zástupcem společnosti ASTRA a chce vydělat peníze na neinformovaných turistech nekalým způsobem. Proto, pokud si nejste jisti, volejte na NON-STOP linku dispečera +420 602 127 643.
  • Při objednávání transferu Vám doporučujeme uvést svůj mobilní telefon pro případ, že se s Vámi budeme potřebovat spojit v neodkladné záležitosti.
  • Pro klienty, kteří nedodají své kompletní letové údaje, nemohou být přepravní služby poskytnuty. V takovém případě se cena zaplacených služeb nevrací.